HTML

Mindennapok

Hát üdv Mindenkinek! Még kislány koromban írtam naplót, jó sokáig, talán 7 évig. Néha nagyon jól jött, ha valamire nem emlékeztem, vissza tudtam nézni, hogy mikor volt, hol történt, stb. De néha más is beleolvasott és az nem volt túl jó. Nos, ez a blogolás pedig arról szól, hogy más is látja. Remélem nem lesznek unalmasak az írásaim kedves olvasók! Mindenképp arra törekszem majd, hogy izgalmas legyek! ;o) Jó olvasást! Vikci*

Friss topikok

Linkblog

Valaminek vége, és valami elkezdődik

2009.09.02. 19:50 Vikci01*

Egy kicsit vegyes érzelmekkel ülök most le írni; nagy-nagy tervezgetések után a nővérem elutazott dolgozni egy óceánjáró hajóra, ami nem is lenne baj, hiszen évekig kint élt Írországban. Csak annyi volt a baj, hogy anyával összekaptak, az elmúlt hetekben nem voltak túl jóban. És így múlt el a búcsúzás is :o( Szívszorongató, de msn vagy sms kibékülés úgyis lesz belőle :o) Reméljük minél előbb! Előtte barátokkal tali és egy nagyon finom ebédet elköltöttünk, aztán történt az elutazás. A mai nap már pár fokkal jobb volt; kicsit pozitívabban láttam a dolgokat, kimenekülést a rosszból, fizuemelés!!!, ami sokmindent megold majd a jövőben. Sokat dolgoztunk ma, ezerrel honlap szerkesztés, cikk írás a Falunapról, megszervezése a biztonsági rendszer kiépítésének, stb. Közben jönnek a mellékállás lehetőségek, meglátjuk melyik válik be majd valójában.

Ugyanis az erotika rendezvények szervezését pár hete abbahagytam. Sokáig rossz volt, de majd helyrebillenek, vagyis már a jó útra léptem a gyógyulás terén. :o) Szerettem nagyon csinálni, élveztem a rendezvényt is, a szervezést is, jó volt új emberekkel megismerkedni (mint mindig), de az ok az elkeserítő, amiért váltottam. Sőt, a mai napig bosszantó, de kezdek kilábalni belőle.

Szóval kicsit új élet következik, mégha a régi is fog picit megváltozni, de a változást szeretjük. Annyira nem bánjuk a nyarat, mert jöhet a hó is, de még jó lenne kihasználni a meleget.  Mindenképpen megpróbálkozunk vele ;o)

EGY KIS SZIGET, AKINEK KIMARADT VOLNA, VAGY MÉG TÖBBSZÖR SZERETNÉ LÁTNI :oD
https://www.youtube.com/lukiBLS

Fotók később itt: http://indafoto.hu/Vikci01

Szép estét!

Pusszancs

Vik

Szólj hozzá!

Címkék: sziget inda falunap indafotó óceánjáró

A bejegyzés trackback címe:

https://vikci.blog.hu/api/trackback/id/tr451356075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása