HTML

Mindennapok

Hát üdv Mindenkinek! Még kislány koromban írtam naplót, jó sokáig, talán 7 évig. Néha nagyon jól jött, ha valamire nem emlékeztem, vissza tudtam nézni, hogy mikor volt, hol történt, stb. De néha más is beleolvasott és az nem volt túl jó. Nos, ez a blogolás pedig arról szól, hogy más is látja. Remélem nem lesznek unalmasak az írásaim kedves olvasók! Mindenképp arra törekszem majd, hogy izgalmas legyek! ;o) Jó olvasást! Vikci*

Friss topikok

Linkblog

Ismét szóraka és megállhatatlanság

2009.09.17. 21:41 Vikci01*

Egy kicsit ellustultam  mostanában, de itt vagyok.

A múlthét is "zűrös" volt, mindig volt valami program. Egyeztetés könyvelővel, készülődés.

Szombati nap vásárlással telt, nézelődtünk. Összefutottam egy általános iskolai osztálytársammal, majd miután lejártuk a lábunkat elindultunk kikapcsolódni. Kicsinél kezdtük egy jó kis iszogatással, beszélgetéssel. Formában voltam és mindenkinek szívtam a vérét, már a végén le akartak kötözni és otthagyni, de végül nem került rá sor, és elindultunk pár pohárka után. Taxi, aztán egy szórakozóhely, de elfelejtettem a nevét, nem is ért többet, mert továbbmentünk. Aztán Hajógyári-sziget, Sláger terasz. Táncos lábú emberkékkel az oldalunkon érkeztünk, összejöttünk még pár ismerőssel és elég sokáig koptattuk a táncparkettet. Kicsit elhagytuk az energiáinkat ugrálás és táncolás közepette, majd elindultunk haza. Villanyos, métró majd troli, és végre ágyikó egy kis pakolás és tisztálkodás után..hoztam a formámat még hajnal 6-kor is :o)

A sok kóla (és bákárdi) ivászat meghozta a dolgokat; nem igazán tudtam elaludni. Csak 10 percekre emlékszem. Reggel kelés, és irány az aqua park. Mi most kimaradtunk a csúszkálásból, másnaposságnak nem az tesz jót. Úgyhogy csak napozás, pihenés, egy kis úszás, tespedés a gaccuziban, aztán söprés Kicsihez. Fagyi hegyek, Kurvák és Kamionosok party fotó nézegetés (jövőre megyünk mi is!!), focimeccs, aztán nyomás haza.

A hétköznapokhoz még vasárnap sem jött meg a kedvem, de bele kellett vágni. Kolléganő suliban, így jobb híján negyrészt egyedül voltam.

Hétfőn pénztár rovancs, egy kis beszélgetéssel vegyítve, de minden rendben volt.

Szerdán egy kis mozi. Becstelen Brigantyk. Nnna, hát eddig is tudtam, hogy Tarantino nemnormális és beteg, de ez a film!! Ez pontott tett az i-re, ahogy mondani szokták.

Vér fröccs ide és oda, gyilkolászás. Ja, hát a történet a II. világháborút eleveníti fel, a megszokott Tarantinó formában. Egy kis unalmas rész itt és ott, de összességében jó film, lekgözelebb max dvd-n. Nem mesélek, mert biztos sokan még nem látták, nem lőném le a pojjént. A legközelebbi a Végső Állomás 3D lesz, de most kihagyjuk a mozinapokat.

Helyette pedig lesz II. Magyar Vidék Napja a Vajdahunyad Várában pénteken, 10-re megyünk, külön mghívó!! :o), végighallgatjuk, amit eddig is tudtunk, egy kis mellveregetés, hogy milyen fasza a vezető fejesség, egy kis kajakóstolás, persze a finom nedűket most is kihagyva, hiszen antóvezetés van. De majd Niki helyettem is :o)

Ma Ledare Fórumot tartottunk Dömsödön és a negatív hírek és hozzáállások ellenére nagyon jól sikerült. Sok kérdés, érdeklődés, és sok ígéretes pályázat. Ezt szeretjük, úgyhogy jól zárult a mai este. Vagyis majdnem, mert itthon...ááá, no comment.

Szombat vásárlás anyával, és este táncparty az Aréna Plazaban, maaaaaaajd Caramel koncert!!!!!!!!!! Aztán elvileg party valahol, ha össze tudjuk szedni a csapatot. (eezel eddig sosem volt baj ;o) A mostani hétvége is jellegzetes lesz, gép nálam lesz, úgyhogy jövök képes beszámolóval is.

Hmm, holnap nyit az Erotika Expo a BNV-n..láttam a plakátokat is. Közben Kovi ellopva pókeres, vetkőzős, toppless ötletünket nyomja majd a Symában jövő héten. De, megy a szekér, biztos sokan lesznek. De enélkül is tudok már élni ;o)

Pussz Mindenkinek!

Vikci

 

Szólj hozzá!

Címkék: mozi leader tarantino dömsöd végső állomás syma erotika expo magyar vidék napja sláger terasz 3d becstelen brigantyk

A bejegyzés trackback címe:

https://vikci.blog.hu/api/trackback/id/tr161389463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása