HTML

Mindennapok

Hát üdv Mindenkinek! Még kislány koromban írtam naplót, jó sokáig, talán 7 évig. Néha nagyon jól jött, ha valamire nem emlékeztem, vissza tudtam nézni, hogy mikor volt, hol történt, stb. De néha más is beleolvasott és az nem volt túl jó. Nos, ez a blogolás pedig arról szól, hogy más is látja. Remélem nem lesznek unalmasak az írásaim kedves olvasók! Mindenképp arra törekszem majd, hogy izgalmas legyek! ;o) Jó olvasást! Vikci*

Friss topikok

Linkblog

Jó sok hétvége

2009.10.04. 20:49 Vikci01*

Hűűűha!!!

Jó rég nem írtam már, sokminden történt.

Utolsó bejegyzés szeptember 17....18-án II. Magyar Vidék Napja volt. Egész nap a Vajdahunyad Várában voltunk; fellépők, táncosok, bent kiállítás, régiók kiállítói ezerféle termékkel; pálinka, festmény, szobrok, alma, kosár, stb., stb., stb. Állófogadás jó kis kajákkal, aztán egy kötelező értekezlet. Fotókat az indán találtok. Külön csináltam egyet a blogomhoz. Niki kapott egy jó kis Olympus gépet, azzal kattogtatott egész nap :oD

Végre elkészült a telóm!!! Ugyanis a szoftverfrissítés közben bekrepált. Aztán kiderült, hogy nem is az a baja, hanem valami drót tönkrement. De szerencsére megtudták csinálni. Báár, közben szemet vetettem ismét az Ifone-ra...De most is kihagyom. :o(

A következő hét light-os volt, csak egy Leader fórumot tartottunk Dömsödön, ami egész jól sikerült. Amiből roadShow lesz! hihi Ugyanis minden településünkün kell tartanunk egyet, így még 8 helyszínre megyünk október első hetében. Igggen kemény lesz!

Ezen a héten végre egy pokerezésre is szert tettünk a Cotton Club-ban, ezer éve nem játszottunk már. Háát, nem is ment túl jól! Legalábbis nekem. Egy órát játszottam kb, de a többiek tök jók voltak. Közben szervezzük az FHM póker versenyre is a csapatunkat. De már megvagyunk mindannyian. Alig várom már, hogy meglegyen az eredmény, és mehessünk játszani!!

Pénteken elkeveredtünk az Europarkba. És a Fotohallba is...megnézhettem végre a kis gépet, amit kiszúrtam magamnak. Végre valóra válhat egy másik álom is; egy komoly kis fényképezőgép formájában. A Nikon d3000 gépét néztem ki. A helyszínen sokkal olcsóbb, mint a neten, még örültem is, és plusz egy objektív is belefér a keretbe. Kérdezősködtem, fogdostam. Végre megfoghatóvá vált, amit eddig csak papíron és a neten láttam. Még olvasgattam róla, nézegettem. Először az 5000-est néztem ki, de rájöttem, hogy a 3-as is megfelel, plusz azért a pénzért lesz még egy plusz obim is. Alig várom, hogy végre elmenjünk érte, és használhassam, mert már nagyon vágyok már egy kis fullos fotózgatásra! :o)

Ahogy jöttem ma este vissza Lórévről, olyan volt a Hold gyerekek!!!! Csak ámultam-bámultam. Még világos volt bőven, telihold volt és úgy világított, mintha a nap lenne. Mivel a kisgép sem volt nálam, így jobb hiján vezetés közben a telefonommal próbáltam lekapni, kisebb-nagyobb sikerrel:o)

Nnna, ezért várom már a gépet! Ha meglesz végre, más nem érdekel, félre állok, és már meg is van az a Hold!!

Mint már említettem pár hete a ház eladást, most el is döntöttük, hogy megpróbáljuk eladni. Csináltam ma képeket a házról, innen-onnan, fel is tettem a netre. Egyenlőre még csak az expressz-re, de majd párra még feltöltöm. Egyre jobban vágyok már én is saját kis zugra, napról-napra jobban.. Meglátjuk mi lesz!

Na, megyek gyorsan megcsinálom a kép mappát a blognak, aztán jövő héten jövöööök!!!

Mindenkinek szép és kevésbé necces hetet!!! ;o)

Pusza

Vik

Szólj hozzá!

Címkék: olympus nikon fhm expressz europark ii. magyar vidék napja cotton club nikon d3000 lórév vajdahunyad vár

A bejegyzés trackback címe:

https://vikci.blog.hu/api/trackback/id/tr971427639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása